Skip to content

WORKSHOP

DIVENDRES 10

11:15 – 12:15

SALA 01

IDIOMA: ANGLÈS

SESSIÓ EN DIRECTE D’ANÀLISI MUSICAL PER A SINCRONIZACIONS

Durant aquesta sessió en directe, dos professionals associats a The Guild of Music Supervisors analitzaran diferents temes presentats per les discogràfiques Freshsound (Jordi Pujol), Discmedi (Álex Eslava) i Trem Azul – Clean Feed (Pedro Costa). Els music supervisors avaluaran les cançons per al seu posicionament com a música de cinema, televisió, publicitat, videojocs, apps i altres plataformes de mitjans visuals existents o emergents. La sessió presentarà també un cas pràctic per a explicar al públic com funciona el món de les sincronitzacions i la negociació dels termes per a poder utilitzar la composició.

Coordinat per NODE i The Guild of Music Supervisors.

PONENTS

Frederic Schindler

FREDERIC SCHINDLER (TOO YOUNG AGENCY)

Frederic Schindler és el fundador de la consultoria de música creativa Too Young, de la companyia de management Bataille i del servei de conservació musical Movement. Ha treballat en campanyes per a Prada, Jean-Paul Gaultier, Helmut Lang, Hôtel Costes, Renault, Nina Ricci, Nike, Ford, Corona and Mac Cosmetics, entre d’altres. La seva feina també inclou management i A&R per a artistes com Benjamin Biolay, Colder, Andrea Balency i Little Dragon. Ha estat nominat per Best Sync als Music + Sound Awards i en diferents categories dels Music Week Sync Awards. També es membre de Guild Of Music Supervisors.

MIlena-Fessmann

MILENA FRESSMANN (CINESONG / SUGAR TOWN FILMPRODUCTION)

Des de 1991, Milena Fessmann ha treballat com a full-time DJ (2001-2014 Radio Eins After Work Lounge, Trompete / Berlín, European Film Awards 2015, etc.) i ha treballat per a diverses emissores de ràdio. Des de 1997 treballa per a Radio Eins / RBB i té el seu propi programa setmanal anomenat Free Falling.

Al 1989 va fundar CINESONG. És moderadora de diversos esdeveniments i taules rodones a Alemanya com el Cartoon Movie Award / Postdam 2002-2008, Reeperbahn-Festival 2014-2021 i Pop Cologne 2014-2021, entre altres.

Milena Fessmann ensenya supervisió musical i compensació de drets d’autor en escoles de cinema com DFFB Berlin i és membre del consell assessor de la World Soundtrack Academy. Va fundar una companyia de producció cinematogràfica anomenada Sugar Town Filmproduction Gmbh & Co.kg al 2011. El primer projecte va ser The Potential of Noise-Conny Plank d’Stephan Plank i Reto Caduff. És productora executiva de When Hitler stole Pink Rabbit, dirigida per la guardonada directora Caroline Link i coproductora, entre altres, d’Evaluation, Girl made of Dust, del director Hiam Abbass i Prince of swans.

El seu projecte documental més recent es diu Jung kaput spart Altersheime, dirigit per Christine Franz, que tracta sobre el punk femení i la nova onada en territori de parla alemanya entre 1979 i 1989 i que actualment es troba en preproducció.

MODERADOR

mario-melillo-jazziam

MARIO MELILLO (NODE)

Mario Melillo és un jove professional en el negoci de la música expert en gestió de projectes i esdeveniments. Actualment amb seu a Milà, Mario va fer les seves primeres passes en el negoci en contractar concerts per a artistes com Gilad Hekselman, Mike Moreno, Andy Sheppard, Mop Mop i Yotam Silberstein. Des de 2012, juntament amb Node, desenvolupa relacions internacionals per a músics italians i dissenya continguts per a fires de música i esdeveniments de networking. En els últims anys, Mario ha participat en seminaris web i taules rodones sobre el tema de les sincronitzacions.