WORKSHOP
DIVENDRES 10
11:15 – 12:15
SALA 01
IDIOMA: ANGLÈS
SESSIÓ EN DIRECTE D’ANÀLISI MUSICAL PER A SINCRONIZACIONS
Durant aquesta sessió en directe, dos professionals associats a The Guild of Music Supervisors analitzaran diferents temes presentats per les discogràfiques Freshsound (Jordi Pujol), Discmedi (Álex Eslava) i Trem Azul – Clean Feed (Pedro Costa). Els music supervisors avaluaran les cançons per al seu posicionament com a música de cinema, televisió, publicitat, videojocs, apps i altres plataformes de mitjans visuals existents o emergents. La sessió presentarà també un cas pràctic per a explicar al públic com funciona el món de les sincronitzacions i la negociació dels termes per a poder utilitzar la composició.
Coordinat per NODE i The Guild of Music Supervisors.
PONENTS
FREDERIC SCHINDLER (TOO YOUNG AGENCY)
Frederic Schindler és el fundador de la consultoria de música creativa Too Young, de la companyia de management Bataille i del servei de conservació musical Movement. Ha treballat en campanyes per a Prada, Jean-Paul Gaultier, Helmut Lang, Hôtel Costes, Renault, Nina Ricci, Nike, Ford, Corona and Mac Cosmetics, entre d’altres. La seva feina també inclou management i A&R per a artistes com Benjamin Biolay, Colder, Andrea Balency i Little Dragon. Ha estat nominat per Best Sync als Music + Sound Awards i en diferents categories dels Music Week Sync Awards. També es membre de Guild Of Music Supervisors.
MILENA FRESSMANN (CINESONG / SUGAR TOWN FILMPRODUCTION)
Des de 1991, Milena Fessmann ha treballat com a full-time DJ (2001-2014 Radio Eins After Work Lounge, Trompete / Berlín, European Film Awards 2015, etc.) i ha treballat per a diverses emissores de ràdio. Des de 1997 treballa per a Radio Eins / RBB i té el seu propi programa setmanal anomenat Free Falling.
Al 1989 va fundar CINESONG. És moderadora de diversos esdeveniments i taules rodones a Alemanya com el Cartoon Movie Award / Postdam 2002-2008, Reeperbahn-Festival 2014-2021 i Pop Cologne 2014-2021, entre altres.
Milena Fessmann ensenya supervisió musical i compensació de drets d’autor en escoles de cinema com DFFB Berlin i és membre del consell assessor de la World Soundtrack Academy. Va fundar una companyia de producció cinematogràfica anomenada Sugar Town Filmproduction Gmbh & Co.kg al 2011. El primer projecte va ser The Potential of Noise-Conny Plank d’Stephan Plank i Reto Caduff. És productora executiva de When Hitler stole Pink Rabbit, dirigida per la guardonada directora Caroline Link i coproductora, entre altres, d’Evaluation, Girl made of Dust, del director Hiam Abbass i Prince of swans.
El seu projecte documental més recent es diu Jung kaput spart Altersheime, dirigit per Christine Franz, que tracta sobre el punk femení i la nova onada en territori de parla alemanya entre 1979 i 1989 i que actualment es troba en preproducció.
MODERADOR
MARIO MELILLO (NODE)
Mario Melillo és un jove professional en el negoci de la música expert en gestió de projectes i esdeveniments. Actualment amb seu a Milà, Mario va fer les seves primeres passes en el negoci en contractar concerts per a artistes com Gilad Hekselman, Mike Moreno, Andy Sheppard, Mop Mop i Yotam Silberstein. Des de 2012, juntament amb Node, desenvolupa relacions internacionals per a músics italians i dissenya continguts per a fires de música i esdeveniments de networking. En els últims anys, Mario ha participat en seminaris web i taules rodones sobre el tema de les sincronitzacions.